Ilūzija par brīvību un kalpošanu

Šorīt ieraudzīju FB lentē vienu pētījuma rakstu par piramīdbiznesu un aizdomājos. Esmu par šo fenomenu rakstījusi arī agrāk un pēdējā laikā vēlme paust publiski savas sajūtas un domas iet mazumā, jo arvien vairāk pati nokļūstu tajā pusē, kur nevērtē un pieņem katras dvēseles izvēles gūt savas pieredzes. 

Tā es svārstos starp vēlmi rakstīt un iekšējo vajadzību izgaismot un parādīt cilvēkiem kādas lietas, parādības citus aspektus, un starp vēlmi ļaut visam notikt un cienīt katru pieredzi uz šīs zemes.

Manā joslā arvien vairāk parādās to, kas piedāvā, tirgo un reklamē gan dažādus uztura bagātinātājus, gan mazgājamos līdzekļus, gan citus unikālus līdzekļus, kas ļauj būtiski uzlabot dzīves kvalitāti un ietaupīt…

Es neko neteikšu par šiem produktiem, jo neesmu ķīmiķis, lai izpētītu to patieso saturu un zinātnieks, lai kompetenti un objektīvi spriestu par šī līdzekļa patieso ietekmi. Lielākā daļa izvēlas produktus plauktos, internetā, pie izplatītājiem savu ļoti subjektīvu motīvu vadīti.

Arī par piramīdveida mārketingu esmu izteikusies gan rakstos, gan video, gan grāmatā Ardievu, Karma! nodaļā par biznesu jaunajās enerģijās…

Šeit padalīšos tīri ar sajūtām par enerģijām, kuras nolasās, redzot, sajūtot šīs aktivitātes informatīvajā telpā un pārdomām šo sajūtu rezultātā. Kā parasti nepretendēju būt par universālās patiesības nesēju :), vien dalos savās pārdomās.

  • Izmisums. Pieļauju, ka liksies dīvaini, bet zem šīm aktīvitātēm ir sajūtama izmisuma enerģija. 
  • Cerību un skumju sajaukums, kad dvēseli mēģina no dabiskās vēlmes radīt, nolikt uz kādas sistēmas ideoloģiskām sliedēm.
  • Hiperaktivitāte, kā pēc kāda stimulējoša preparāta lietošanas. Pavērojiet kādu video, kurā prezentē produktus ar izslēgtu skaņu… Šādi skatieni, ķermeņa haotiskas kustības, nervozitāte nav tikai no dabiska stresa kameras/auditorijas priekšā. Tā ir samērā izteikta pazīme, kad cilvēks rīkojas pēc ieliktas manipulējošas programmas.

Tas, ka izplatītāju paliek arvien vairāk manā joslā, kur tomēr ir pievilkušies pārsvarā cilvēki, kam interesē pašattīstības sfēra, arī daudz ko izskaidro- cilvēki, kas sāk sajust sevi, tiecas pēc brīvības un kalpošanas. Un, lūk, pretī ir bizness, kas ņem kādu produktu un iesaiņo to skaistā papīrītī, piesolot cilvēkam to, ko iekšēji vēlas katra dvēsele: darīt kaut ko vērtīgu, palīdzēt cilvēkiem, darīt labu. Un vēl – brīvība! Neatkarība no sistēmas darba, finansiāla brīvība! Kas liek noticēt un iesaistīties?

  • Tīkla mārketinga sistēma nodrošinot mazāku produkta gala cenu, jo apiet starpniektirgotājus. Internetā ir pieejama informācija par tīkla mārketinga produktu reālo pašizmaksu un gala cenu. Tā daudz neatškiras no vidējiem uzcenojumiem kādā lielveikalu tīklā pirktajiem produktiem.
  • Kompānijas apmāca speciālus cilvēkus, kas skalo smadzenes, rādot dažādus pētījumus, diagrammas par produktu efektivitāti, pārliecinot iesaistītos un liekot viņiem patiesi un no sirds ticēt produktam, un tam, ka viņiem ir misija ar šo produktu palīdzību darīt pasauli labāku, cilvēkus veselākus un laimīgākus.
  • Cerība un vēlme būt finansiāli brīvam un neatkarīgam, sasniedzot kaut kādus kompānijas izstrādātus apjomus, liek koncentrēt visus spēkus un enerģiju šo mērķu sasniegšanai. 

Pēc saviem rakstiem gan pēc šīs tēmas, gan pēc raksta par sektām, esmu saņēmusi daudz vēstules un pieredzes stāstus, kas apvienojumā ar manu pašas redzējumu, ļauj novērot, ka tīkla mārketinga sistēmās lielākoties iesaistās:

  • Cilvēki, kuri nav atraduši savu ceļu, savu sirds lietu, savu aicinājumu un nav attīstījuši savas spējas un talantus līdz laba meistara vai vismaz speciālista līmenim;
  • Cilvēki, kuriem ir mazs enerģijas līmenis (t.sk. arī finansu enerģijas), kuriem grūti ir izpaust savu personīgo radošumu, trūkst savu ideju un enerģijas to realizēšanai;
  • Viegli iespaidojami un manipulējami cilvēki, kuriem nav  attīstīts gribas un pašapziņas centrs. Esmu novērojusi, ka ir cilvēki, kuri nekad nepērk no izplatītājiem un paši neizplata, un ir tādi, kas izplata vienlaicīgi vairākus produktus, vai arī to dara gadiem, mainot vien produktus un kompānijas.
  • cilvēki, kuriem ir hronisks naudas trūkums un neizstrādās karmiskās mācībstundas ar naudas enerģiju;
  • cilvēki, kuri labi jūtās tikai līdzīgi domājošu cilvēku kompānijā, kuriem ir vajadzīga šī piederības sajūta un atbalsts, lai nejustos viens, u.c.

Tāpat esmu novērojusi, ka lielākā daļa iesaistīto kļūst par produkta patērētājiem, iegādājoties pat vairāk nekā būtu normāli nepieciešams, kas man salīdzinājumā ir, kā pērkot Rimi kaut ko, pie reizes tur vēl piestrādāt: sakārtot plauktu, pierunāt citus pirkt preces un dabūt papildus atlaides, utml. 🙂 Finanšu resursi un sajūtas, ka dzīves līmenis ir būtiski palielinājies viņu dzīvē reāli nepalielinās, taču nevajadzīgu zobupastu un mazgājamo līdzkļu klāsts gan. Enerģijas līmenis un kvalitāte krītas visiem, ko pazīstu. 

Tikai, Rimi darbinieki saņem vismaz kaut kādu algu un par viņiem samaksā nodokļus. Cik es zinu, arī viņi pērk produktus ar darbinieku atlaidi. Vai šī tīkla mārketinga sistēmu varētu saukt par moderno verdzību? Savulaik vergiem, bez darba vēl nodrošināja arī pajumti un ēdienu, šeit baro, galvenokārt, ar idejām un solījumiem par nākotnes bagātību un brīvību.

Vai ir sasniedzama finansiālā neatkarība un viss solītais šādos uzņēmumos? Teorētiski – jā, bet tam ir vajadzīga milzīgs enerģijas patēriņš un investīcija, kas šiem, zemākajā piramīdas līmenī esošajiem lielākoties nav pēc definīcijas. Ja būtu šāda enerģija, tad būtu pašam savas idejas, sava sirdslieta, savs bizness…

Interesanti, cik pirmajā iesaistīšanas gadā vidēji mēnesī nopelna viens cilvēks, atskaitot paša lietošanai iegādātos produktus? Cik pazaudē draugus un attiecības?

Šādās organizācijās ar manipulatīvu idejisko bāzi vēl ir neredzamais aspekts, par kuru šeit nerunāšu plaši, bet esmu jau stāstījusi. Pie konkrēta zombēšanas/mentālo manipulāciju/pārņemtības līmeņa, paša dvēseles enerģija tā kā atkāpjas, paiet malā, atbrīvojot vietu astrālā plāna apakšīrniekiem.

Protams, ka ir mazākums, kas kaut ko arī nopelna šajā biznesā un ir lielie idejas autori, kuri skaita miljonus.

Piebildīšu, ka patiešām, tīkla mārketinga sistēma, tāpat kā bitkoini, ir nākotnes biznesa modeļi, kas 99% ir nokļuvuši Ego un patēriņa kulta pārņemtā pasaulē, kura vēl nav attīstījusies līdz sirds/patiesas kalpošanas līmenim, lai šī sistēmas nestu patiesu labumu abu pušu visiem iesaistītajiem.

Pirmie pārmaiņu vēstneši bieži ierodas šķietami par agru, sabiedrībā, kurā nav gatava jaunajam. Taču viņi iesēj sēklas, kas uzdīgs pēc kāda laika. Pat Jēzum vajadzēja 2000 gadus, lai viņa sētās sēklas, nestās idejas sāktu uzdīgt ļaužu apziņā tādas, kādas tās tikai atnestas un sētas: sava tuvākā mīlestība, sava spēka resursu meklēšana pašā, sevis kā Dieva daļas apzināšanās, utt. Reliģijas šīs idejas izkropļoja līdz nepazīšanai, radot tikai kārtējo ļaužu prātu kontrolētājsistēmu.

Tas pats attiecas uz tīkla mārketinga sistēmu, kuras pamatā ir vērtīga ideja apiet starpniekus veikalu izskatā. Tomēr starpniecības tur ir līmeņu, līmeņiem un preces pašizmaksa pret tirdzniecības cenu neatšķiras no vidējā citur.

Mums nevajag vairāk preces, kā mums ir, tieši otrādi. Patēriņš iznīcina planētu un apslāpē cilvēka garu. Audzē/iegādājies un ēd eko produktus, dzer tīru ūdeni, elpo svaigu gaisu, rūpējies par sevi un tev nevajadzēs neko daudz mākslīgi radītu.

Brīnišķīgu kalpošanu, radošumu un pievienoto vērtību es redzu, piemēram, tajos, kas audzē diedzētas sēklas, ekoloģiskus produktus, kuros papilnam ir dabīgo mikroelementu un vitamīnu, kuru apšaubāmus sintezētus analogus presē kapsulās un iesaiņo spožā ilūziju papīrītī par veselību, skaistumu un laimi, ko var nopirkt par naudu…

Jā, ir pasaule, kurā vecās sistēmas vēl darbosies, kur būs aitas un būs cirpēji. Kur pārdevēju acīs drudžaini mirdzēs alkatība, vēlme pārdot, vēlme tapt brīvam un… ik pa laikam uzmirdzēs skumja dvēseles dzirkstelīte, mēģinot atgādināt, ka īstā brīvība ir spējā būt sev pašam, sekot saviem sapņiem, realizēt savas idejas, iet savu ceļu un dzīvot savu, unikālo un neatkārtojamo dzīvi! 

Šīs ir pārdomas, ko ilgi nesaņēmos publicēt, jo tās var aizskart daudzus, kas meklē savu ceļu tapt brīvam. Ir dvēseles, kam šī ir standarta dzīves pieredze un ir dvēseles (kādu daudz ir manā lokā), kam tas ir strupceļš. Tas ir jums. Tiem, kas dziļi sevī to jūt…

Ja Tu, savukārt, jūti protestu un nepiekrīti tam, ko rakstu, – arī Tev ir taisnība un arī Tavs ceļš ir bezgala vērtīgs!

Esam!

Inta

19.01.2020

9 atbildes “Ilūzija par brīvību un kalpošanu”

  1. Man ļoti līdzīgas sajūtas radās arī par Thetahealing… un ja godīgi arī Neirografikas kursi ir kaut kas tam līdzīgs… piesietība, visādas stulbas sertifikācijas, kas jāpagarina utt. un tikai maksā un maksā, lai tikai noturētu kaut kādu “mākslīgu statusu par sevi”. Man svarīgs nevis cilvēks ar “sertifikātu”, bet meistars ar rezultātu. Varbūt šī nav gluži piramīdas tēma, bet zināma piesietība tam visam ir… ja papēta tuvāk tur arī visam apakšā advancēts mārketings un shēmas. Plus Latvijā pamanīju vēl vienu piramīdu ienākam – MASTER KIT. Kad jau Tev garīgo un personisko attīstību smērē iekšā pa līmeņiem un pārdod… tas vispār… Un cilvēki pavelkas. Šī man liekas arī varētu būt viena laba tēma ko apspriest.

      1. Bija domāts par Theta Healing sertifikātu pagarināšanu, jo tie pēc laika “jāapdeito” tādā veidā “apakšskolotājam” nodrošinot algu. Bet Neirografika arī piesien, gribi vai nē, lai iegūtu “statusu” , kas Tev “dod kaut kādas tiesības” ir jāmaksā. (Runa ir par pakāpēm) Varbūt es maldos, bet kaut kas manī iekšēji protestē pret šo “skolu” un n-tajiem speciālistiem ‍♀️ ko tā uz konvejera ražo un pēc tam, tad tie “speciālisti” iesaista jaunus speciālistus, lai piramīdas pamatne aug un zeļ arvien tālāk.

  2. Gada nogalē iesaistījos meditāciju maratonā whatsapp grupā. Uzaicināja paziņa, aizsācējs bija zināms grāmatu autors un likās foršs pasākums, kur piedalīties. Sākumā man šķita dīvaini grupas noteikumi, ka katru dienu jāpilda uzdevums, par ko jāpaziņo, kad izdarīts vai arī jāpamet grupa; ka nedrīkst publiski uzdot jautājumus, bet nu ok.. Sapratu, ka paklausīšos vismaz meditācijas, vai uzrunā, jo pamest grupu vienmēr varēšu. Tā kā ir pierasts pie Intas un Annas pieejas un enerģijām, man bija grūti atslābt, ļoti gaidīju savienošanos ar Augstāko Es un aizsardzību, bet tā visa nebija, iekšēji bija liela pretestība pret mantrām, uz ko pašam domās jākoncentrējas, jo priekš manis tie bija tikai tukši vārdi bez nozīmes un jēgas. Trešajā vai ceturtajā dienā sekoja bonuss – dienas uzdevums bija izveidot katram pašam savu grupu, kam tos meditāciju failus tālāk dot. Tas man bija pēdējais piliens, pametu grupu. Sapratu, ka par mūsu uzmanību un enerģiju cīnās visos veidos, un ja man nerezonē, tad tik un tā jau par ilgu tādā vidē esmu uzkavējusies.

    1. Paldies, Jolanta par vērtīgo pieredzi. Pēdējais teikums ir par tēmu, par kuru ļoti domāju pēdējās dienas. Apzinātība, atšķiršana un klausīšanās sevī (arī sevis klausīšana) ir pats svarīgākais šodien…

Atbildēt